сряда, 24 февруари 2010 г.

Отказ от плащане поради забавена комуникация

Представете си следния разговор между домоуправител и съседка (със съкращения):
Д: -Добро утро.
С: -Добро утро. Искам да си платя консумативните разходи.
Д: -Ето ви квитанция, подпишете се тук и тук ... Имате неплатена вноска за ремонт на покрив!?
С: -Да, знам. Няма и да я плащам.
Д: -Защо?
С: -В апартамента ми има влага и мисля, че това се дължи на подлизване от покрива.
Д: -Защо повече от година и половина не сте се оплакала?
С: -Защото мислехме с мъжа ми да го оправиме за наша сметка, но се размислихме. После мина време.
Д: -Нека да се качим на покрива на оглед и да преценим какво може да се направи и колко ще струва.
С: -...................

................
Дали влагата е от подлизване или от кондензация, или от други пукнатини? Ще видим.
Дано се организираме този път за по-малко от година и половина.

PS:Уважаеми съседи, ако нещо ви мъчи, споделете го. Технологичните проблеми в блока са РЕШИМИ! Разбира се ако имате желание за това...

[06.2010] E, три месеца по-късно проблемът е решен ...

Няма коментари: