петък, 22 октомври 2010 г.

Счупена камера на входа

Доживяхме някой да открадне едната от "камерите" на входа.
Е поне ми се създава мотивация за работа.
Иначе би било твърде скучно.

[03.11.2010]
Оказа се, че открадването на камерата не е просто гадна шега.
По същото време (14,15 или 16.10.2010г.) е разбит един таван (разбита с бормашина обща ключалка, разбита лична врата, преминато през входна врата и асансьор на блока с чип) и са откраднати автомобилни гуми на съсед.
Последното е много притеснително, предвид преодоляването на три ключалки толкова много хора.
Уважаеми съседи, моля не допускайте "гости" и разни "техници" във входа без придружител!!!
Не изключвам вероятността и кражбата да е вътрешна.
Общо взето - гадно.

2 коментара:

врати каза...

Определено е обезпокоително, че са преминали през толкова много врати. А как така никой не е чул нищо? На мен ми звучи като преценен и планиран вътрешен обир, защото са взели само едни автомобилни гуми. Може би не мисля като обирджия, но ако не съм сигурна, че ще има какво да се краде (стойностно или от което могат да се изкарат поне няколко хиляди) едва ли бих рискувала да ме хванат...

domoupravitel каза...

Да, обезпокоително си беше преди три години.

Има и по-дребни обирджии, не е задължително да търсят хиляди. Много пъти са под въздействие на алкохол или наркотици и не мислят много.

Ако сега започнем този случай пак можем да конкурираме предаването Студени следи по БНТ https://bg-bg.facebook.com/studeni.sledi.bnt

Както и да е въпросът е принципен и се радвам, че навежда някого на размисли.