неделя, 13 март 2011 г.

Защо плащам на Топлофикация?

Откъс от истински разговор:
Съседка:Защо плащам на Топлофикация 72лв след като тръбите през апартамента ми са студени? Радиаторите в двете ми стаи са свалени.

Домоуправител:Защото имате консумирана топла вода 2м3-185квтч., имате щранг лира в банята 434квтч и имате сградна инсталация 144квтч. Направете справка с Вашата сметка и със публикуваното в предния пост. Ако нямате интернет ще ви направя хартиено копие.

Съседка:Не съм съгласна. Считам, че тръбите преминаващи през имота ми трябва да са топли и по този начин да се отоплявам. При съседите срещу мен е по-топло (от югоизток - бел.на домоупр.).

Домоуправител:Тази тема я дискутирахме на общото събрание на собствениците преди четири дни. Защо не дойдохте да си кажете мнението? Бяхте официално уведомена.

Съседка:За да не се ядосвам.

Домоуправител:Съгласно закона за управление на етажната собственост ще Ви уведомя и ще ви покажа протокола.

Съседка:Не искам да чета протокола. Считам, че има злоупотреби и тръбите трябва да са топли.

Домоуправител:Попитахте ли в Топлофикация за проблема?

Съседка:Мислех да отида, но така и не отидох.

Домоуправител:Какво е мнението Ви за цялостна реконструкция на топлофикационната система на сградата? Мислите ли, че хоризонтална отоплителна инсталация ще е по-добро решение?

Съседка:Не знам. Считам, че има злоупотреби и някои умишлено затваря кранче на тръбите.

........


и.т.н. още ~30 минути разговор....

Няма коментари: